Saturday, March 3, 2007

Apa Kata Pembantu Menteri Sabah Ini...




Tidak seperti ahli-ahli perniagaan yang lain, walaupun mereka sentiasa sibuk dengan perniagaan mereka sebagai pengeksport, ahli-ahli perniagaan ini tidak lupa dan tidak lokek untuk membuka peluang kerjaya dan cara bagaimana untuk mendapatkan pendapatan sampingan kepada seluruh rakyat Malaysia dan Indonesia.

Peluang yang begitu terbentang luas ini di dedahkan kepada sesiapa saja yang ingin merubah cara kerjaya dan untuk pendapatan. Kerana kadang-kadang kita tidak menyedari peluang sebenarnya sentiasa terbentang luas di depan mata kita sendiri kerana kurangnya mendapat informasi.

Peluang kerjaya dan untuk mendapatkan pendapatan sampingan yang dibuka oleh ahli-ahli perniagaan ini amat berhaga sekali kerana di zaman teknologi ini cukup mudah untuk berjaya dan tanpa disedari ianya membantu pihak kerajaan mengurangkan masalah penganguraan yang semakin meningkat kini.


Saya mengesyorkan kepada belia-belia yang masih tercari-cari peluang kerja dan bagi mereka yang inginkan pendapatan sampinganboleh mencuba dan menceburi kerjaya yang hebat dan mendatangkan pendapatan yang lumayan ini.

Y.B. En. Jahid Jahim,
A.D.U.N Kawasan Tamparuli, Negeri Sabah,
Merangkap Pembantu Menteri Belia Dan Sukan Negeri Sabah.

No comments: