Saturday, March 3, 2007

Faedah Utama Mengapa Anda Harus Memilih Kerjaya Ini

Antara FAEDAH utama mengapa ANDA harus memilih Kerjaya yang unik ini DAN kelebihan yang bakal anda perolehi setelah menjadi ahli kumpulan kami ialah:



Percuma #1


Mendapat Website percuma..YA! percuma sahaja untuk tujuan promosi anda dan nama & no telepone anda akan tertera di webisite tersebut.



Percuma #2


Downline percuma (AUTOMATIC DOWNLINE)



Tidak perlu risau lagi tentang penajaan, kerana kami akan meletakkan setiap downline baru dari Malaysia dan Indonesia di bawah anda mengikut kaedah spillover.

Ini pastinya menjadi idaman kepada anda yang suka dengan kaedah 5D (Duduk Diam-Diam Dapat Duit!).Kepada ahli yang aktif mempromosi kad prabayar syarikat, ini satu advantage kepada diri anda.

Penyusunan downline akan di buat mengikut kaedah Automatic Downline Builder di mana anda akan mendapat downline dengan cara mudah, berkesan dan telus disamping itu anda juga mampu menjana pendapatan sampingan dan percuma percutian ke luar negara!.


Exsklusif! HANYA Anda yang telah berdaftar dengan syarikat kami sahaja!


Bagaimana Anda Boleh Mendapat Komisyen Tanpa Promosi Dan Mencari Pelanggan dan bagaimana Sistem Ini Dapat Membantu anda?

Mungkin pertanyaan di atas menjadi tanda tanya anda sekarang bukan?.. jawapanya adalah Sistem Randomizer dan Sistem Pembayaran terus ke akaun anda tanpa kawalan dari pengelola. Sistem inilah yang bekerja memberikan komisyen kepada anda TANPA BERHENTI 24 JAM penuh selamanya.


Kedua sistem ini akan memberikan downline kepada anda untuk setiap pengunjung atau pendaftar baru yang datang tanpa sponsor, maka sistem randomizer akan memberikan anda sebagai sponsornya. Untuk lebih jelasnya..kami telah menyiapkan 1 penjelasan tentang kehebatan sistem yang telah di pakai dan telah berjaya digunakan oleh syarikat-syarikat besar di seluruh dunia. Sila klik di sini.


Sistem Randomizer di US, Canada dan Eropah telah banyak membantu ramai orang menjana pendapatan melalui internet. Tidak ramai di antara kita yang berada di Malaysia dan Indonesia yang mengetahui akan sistem ini lagi. Oleh itu, di sini kami ingin membuka peluang yang masih baru ini kepada anda kerana ianya adalah kerjaya di alaf baru yang telah tebukti berkesan di seluruh dunia.


Syarikat akan memberikan anda komisyen. Yang menarikya, selepas tu komisyen anda tak putus begitu saja kerana kami akan menolong memberikan ahli2 yang baru secara autodownline kepada Ahli2 yang mendaftar di website syarikat kami ini. Rugi kalau tak join kerana kalau anda beli di kedai pun susah nak jumpa yang bagi komisyen dan diskaun!.

No comments: