Saturday, March 3, 2007

Pesanan Dari Pihak Mofai Corporation (M) Sdn.Bhd.

Salam sejahtera kepada anda!.


Terima kasih kerana sudi melawat laman web ini. Saya amat berbesar hati dengan kedatangan anda dan tahniah saya ucapkan bagi anda yang ingin mengambil langkah pertama dalam dunia kerjaya yang sangat mudah ini mahupun secara sambilan.

Selamat datang ke perniagaan kami yang menjadi antara program yang bakal mengubah nasib anda dan bakal menambahkan pendapatan yang begitu lumayan sekali. Program ini juga akan memberikan peluang kerjaya di alaf baru kepada anda sebagai asas untuk memulakn sebuah kerjaya yang berasaskan internet.

Jika anda adalah seorang yang sedang mencari-cari pekerjaan ataupun pekerjaan "part time"..anda sudah menjumpainya..tanpa perlu bersusah payah dan duduk dikeselesaan rumah anda, maka anda telah ditemukan sebuah website syarikat kami yang menjawap semua persoalan bagaimana anda boleh mendapatkan pendapatan yang agak lumayan juga tanpa perlu penat berkerja. Bukan itu saja..program hebat ini juga memberikan hasil penghasilan tidak terhingga untuk anda kerana kami menggunakan sistem marketing yang handal dan ianya telah banyak digunakan oleh syarikat-syarikat besar di seluruh dunia.
Oleh itu, Mofai Corporation (Malaysia) Sdn.Bhd. hadir ke hadapan anda untuk membantu anda memulakan kerjaya dan anda tidak harus bersusah payah membuat promosi untuk mencari klien seterusnya kerana dengan adanya sistem Autodownline ini di we bsite kami..tanpa promosi pun sebenarnya anda boleh mendapatkan pendapatan yang lumayan dengan bantuan sistea randomizer ini.

Tujuan saya menulis pesanan ini adalah untuk memberitahu kepada anda sebab mengapa saya amat mengesyorkan kerjaya ini dan bagaimana kerjaya ini dapat memberikan kebaikan kepada anda yang menceburinya.

Sistem pesanan ringkas atau sms merupakan satu revelosi baru dalam dunia telekomunikasi. Penggunaanya di lihat begitu meluas dari seni hiburan, info kerajaan mahupun swasta dan pelbagai lagi.

Keuntungan yang diperolehi melalui SMS begitu lumayan. Lihat sahaja keuntungan yang diperolehi ASTRO melalui undian SMS dalam rancangan Akedemik Fantasia.

SMS kini bukan sahaja penghubung persaudaraan sesama manusia malahan penggunaanya menjangkau ke dunia perniagaan. Teknologi komunikasi maklumat yang bergerak sangat pantas ini menyaksikan dunia globalisasi pada hari ini memerlukan sesuatu dengan cepat dan pantas.

Dunia perniagaan juga turut berubah seiring dengan kepesatan teknologi komunikasi maklumat, sekiranya anda bercita-cita menjadi usahawan yang berjaya, anda perlu lengkapkan diri dalam pelbagai ilmu seandainya anda tidak mahu ketinggalan dalam dunia perniagaan masa kini.

Melihat deretan kedai telekomunikasi sama ada besar atau kecil..sebahagian besarnya dimiliki oleh bangsa lain.Agak sukar unyuk kita menemui kedai golongan bumiputera mampu bersaing dengan bangsa lain di bidang telekomunikasi.

Syarikat kami memasarkan kad prabayar mengunakan sistem yang unik berbanding dengan syarikat-syarikat telekounikasi yang lain.

Kami menggunakan sistem network marketing untuk memasarkan kad prabayar kami. Apa yang menariknya di sini ialah di dalam sistem ini kami menggunakan sistem AUTODOWNLINE untuk membantu mendapatkan pelanggan-pelanggan baru selepas anda mendapatkan hanya 1 orang pelanggan baru untuk kami dan selepas itu ianya akan terus berjalan tanpa anda perlu mempromosi lagi.

Kerana seandainya kami tidak membantu ahli kumpulan sendiri..pendapatan ahli-ahli yang lain juga akan terjejas. Jadi pendek kata, sistem ini secara tidak langsung menjadikan kita semuanya berkerjasama antara satu sama yang lain walaupun tidak pernah bertemu muka.

Jadi apa salahnya kami membantu dengan adanya website ini. Anda sebenarnya amat bertuah sekali kerana anda tidak perlu risau tentang kos mempromosi malah anda akan di berikan ahli-ahli percuma setelah anda memperolehi 1 orang pelanggan baru sahaja dan syarikat akan memberikan ganjaran berupa kad prepaid percuma bernilai RM30 sehinggalah anda memperolehi bonus wang tunai maksimum sehingga RM30,000.00.

Selepas itu, anda akan mendapat 1 kad percuma bernilai RM30 untuk setiap ahli di bawah anda!. Terpulang kepada anda untuk mengambil apa jenis iaitu Maxis,Celcom, Digi, IDD atau kad-kad lain yang sama harga iaitu RM30.

Seterusnya, 2 rakan anda tadi masing-masing akan mencari 2 pelanggan dan menjadi 2 pasang. Anda akan menerima 2 kad lagi kad percuma bernilai RM30. Proses ini akan berlangsung sehingga anda menerima 12 pasang kad percuma dari ahli di kiri dan kanan anda yang membolehkan anda menerima 12 kad RM30 atau tiga kad prepaid RM10 dengan percuma!.

Oleh itu, jika anda menerima 1 kad percuma setiap bulan, anda akan menerima jumlah 12 keping kad percuma untuk kegunaan 1 tahun!.

Jika anda hanya membayar RM99 tetapi menerima jumlah 12 keping kad prepaid percuma, ini bererti jika dibahagikan RM99 ini dengan 12 keping kad prepaid bernilai RM30 percuma..setiap keping kad akan jatuh kepada harga RM8.25 sahaja !.

Bukan itu saja!, anda juga akan menerima bonus tunai atau komisyen sebanyak RM15 untuk setiap orang selepas pelanggan yang ke 12 tadi di bawah rangkaian anda sehingga maksimum RM30,000.00 setahun dan syarikat menghadkan pembayaraan komisyen ini kerana jikalau syarikat tidak menghadkanya samalah seperti sistem piramid dan sebab itulah banyak syarikat yang gulung tikar kerana terpaksa membayar komisyen yang berlebihan.

Kenapa anda harus membeli di kedai tanpa sebarang peluang pendapatan sedangkan membeli disini dengan produk yang sama ..malah anda berpeluang menjana pendapatan yang bukan sedikit tetapi boleh diwarisi untuk keluarga anda!

Sesuai dengan tren sekarang ..kita semua boleh dan telah memiliki perniagaan kita sendiri dan boleh dijalankan di mana sahanamkan konsep keuntungan untuk penggunaan sendiri berbanding konsep lama iaitu membeli di kedai.

Bermakna keuntungan anda telah diberikan kepada pekedai berkenaan!. Kenapa anda harus rugikan diri sendir? Homebase business sekarang sudah menjadi trend di negara maju seperti U.S dan eropah. Di Malaysia dan Indonesia pula, kita juga telah dan sudah ke arah itu!.

Lihatlah sendiri betapa besarnya potensi untuk perniagaan ini. Pengguna hari ini lebih suka perkhidmatan prabayar kerana mereka lebih bebas, tidak terikat dengan yuran langganan bulanan dan sebagainya.

Dari satistik yang dikeluarkan pada tahun 2002 dan 2003 jelas menunjukkan peningkatn berkali ganda. Ini bermakna prospek anda semakin bertambah dari masa ke masa.

Mungkin anda tidak menggunakan perkhidmatan prabayar? jangan risau..tidak menjadi masalah!. Pengguna perkhidmatan pascabayar (post-paid) pun masih boleh melibatkan diri dalam kerjaya dan perniagaan ini.

Biarpun kad prepaid percuma anda tidak digunakan untuk kegunaan sendiri, anda masih boleh menjualnya kepada ahli keluarga ataupun rakan-rakan sepejabat yang memerlukan kad prepaid ini. Sebab itulah anda kami dapat menjual kad prepaid celcom, Digi dan Maxis RM30 dengan harga RM27 sahaja di laman web kami ini kerana semua yang dijual kepada anda saya perolehi secara percuma!.

Oleh itu, tunggu apa lagi? marilah kita bersama-sama mulakan langkah baru untuk mencapai impian yang belum anda capai dan kearah kebebasan kewangaan anda. Peribahasa Masa itu emas mungkin tidak lagi berguna di zaman penuh informasi ini kerana Masa Itu Adalah bergunung-Gunung Emas!..selalunya kita pasti sering terdengar " No Money No Talk" tapi bisnes kita ni " No Talk No Money! "


"Di sini kejayaan sebenarnya milik kita bersama-sama, bersatu kita teguh, bercerai kita roboh!"

Terima Kasih.







No comments: